Svjetski dan leptira
Svake se godine 28. svibnja obilježava Svjetski dan leptira.
Nastoji se podići svijest ljudi o zaštiti tih krhkih bića. Žive kratko, neki svega jedan dan, no nema ljepšeg prizora od livade pune šarenih krila kako lepršaju oko cvijeća.
I mi smo ih izrađivali u tehnici origami.
Jedemo zdravo, živimo zdravo
Često smo putem različitih medija pozvani na kupnju raznih prehrambenih proizvoda. Mediji tako pokušavaju utjecati na naš odabir načina prehrane i namirnica. N, je li taj proizvod dobar za naše zdravlje? Ima li previše šećera?
U obitelji i školi učimo da se treba zdravo hraniti. Ipak, katkada radije posegnemo za grickalicama umjesto za zdravom jabukom.Eto, danas smo na Građanskom odgoju i obrazovanju za 5. razred učinili upravo to - posegnuli smo za zdravom jabukom, jagodom, kruškom i bananom. Napravili smo voćnu salatu!
Terenska nastava u Zagrebu
Učenici izvannastavne aktivnosti Građanski odgoj i obrazovanje su u petak, 12. travnja 2024. bili na terenskoj nastavi u Zagrebu. Posjetili su Ured pravobraniteljice za djecu u Maloj kući ljudskih prava, Edukacijski centar Hrvatskog Crvenog križa te zabavni park Amazingu.
:: opširnije ::Svjetski dan voda
Svjetski dan voda svake se godine obilježava 22. ožujka kako bi se usmjerila pažnja na važnost voda.
:: opširnije ::
Svjetski dan debljine
Društvene mreže
Društvene mreže su novi fenomen na internetu. Povodom Dana sigurnijeg interneta istražili smo koje se društvene mreže najviše koriste, koje su prednosti i nedostaci društvenih mreža.
:: opširnije ::
Mapiranje prava
Gdje započinju ljudska prava? ... Na malim mjestima blizu kuće!
Istražili smo gdje u našem gradu možemo ostvariti svoja prava.
Pravo na obrazovanje - u školi, pravo na igru - u dječjem parkiću, pravo na zdravstvenu zaštitu - u Domu zdravlja,...
Činim pravu stvar
Utorak, 19. prosinca 2023. je nekoliko polaznika izvannastavne aktivnosti Građanski odgoj i obrazovanje posjetilo Dom za starije osobe u Buzetu. Cilj im je bio darovati korisnicima Doma božićne kolače - panetone koje su kupili od zarade koju su ostvarili prodajom ukrasa od glinamola za božićne jelke.
U Domu ih je primila ravnateljica Šišović i voditeljica dnevnog boravka Črnac koje su im pokazale prostorije dograđenog dijela Doma, a učenike je posebno razveselila senzorna soba.
:: opširnije ::Blagdanski ukrasi
Nekoliko posljednjih radionica Građanskog odgoja i obrazovanja posvetili smo izradi blagdanskih ukrasa. Pogledajte kako smo ih izrađivali, kako su nam uspjeli te pratite i posjetite prodajni štand u holu naše škole.
Međunarodni dan tolerancije
16. studenoga obilježava se Međunarodni dan tolerancije
Na radionici smo saznali koje osobine "nosi" tolerantna osoba. Strpljiva, draga, ljubazna, pažljiva, suosjećajna, zahvalna, druželjubiva,...
Međunarodni dan tolerancije - radionica Krug dobre volje
16. studenog obilježava se Međunarodni dan tolerancije.
:: opširnije ::Posjet Erste banci
U utorak, 24. listopada 2023. učenici Građanskog odgoja i obrazovanja posjetili su poslovnicu Erste banke u Buzetu.
Djelatnice Erste banke jako su se lijepo potrudile. Kroz razgovor s učenicima ispričale su osnovne informacije o štednji, kroz pitanja provjerile jesu li učenici razumjeli i usvojili nove sadržaje, provele učenike kroz prostore banke i pripremile zanimljive darove.
Hvala Erste banci na lijepom prijemu.
:: opširnije ::Ususret Svjetskom danu štednje
Svjetski dan štednje obilježava se 31. listopada.Taj je dan posvećen promicanju i jačanju svijesti javnosti o važnosti štednje za suvremeno gospodarstvo i osobne potrebe svakog pojedinca.
Obilježava se svake godine u spomen na Prvi međunarodni kongres štedionica održan 1924. godine u Milanu, u povijesnom sjedištu banke Cassa di Risparmio delle Province Lombarde.
:: opširnije ::
Tijelo znanja
Nisam znao/la koliko puno znam!
U radionici Tijelo znanja sudjelovali su učenici 6. razreda. Cilj radionice bio je uočiti znanja i vještine koje su učenici do sada stekli te koji dijelovi tijela im omogućavaju ta znanja i vještine.
Zatim je uslijedila rasprava o načinima stjecanja znanja i što se događa ako su im prava i prilike za stjecanje znanja uskraćena ili ako određeni dijelovi tijela nisu razvijeni onako kako bi trebali biti.
Zaključili su da sva djeca imaju pravo na obrazovanje, da treba podići svijest o različitim načinima i mjestima učenja i svijest da postoje ljudi sa različitim sposobnostima.
:: opširnije ::